Порядок взаємодії.
Покрокова інструкціядля ознайомлення та запровадження в використання за призначенням комп’ютерних програм.
1_Крок
Ви звертаєтесь в «Сервіс-центр» ТОВ «Памак», (Україна, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 35, корп. 21, офіс 501)за тел. 044 501 61- 59, відповідальні працівники компанії нададуть роз’яснення, консультації та необхідні рекомендації по роботі з комп’ютерними програмами.
2_Крок
У випадку прийняття рішення на використання за функціональним призначенням комп’ютерної програми (системи) Вам необхідно направити по електронній пошті на адресу pamak@pamak.com.ua фотокопію листа від керівництва підприємства (Кінцевого користувача) про бажання використовувати програмні продукти в господарській діяльності.
В листі вкажіть повну назву підприємства, адресу, основні і допоміжні види діяльності, банківські реквізити підприємства, код ЄДРПОУ, код КАТОТТГ. Шаблон проекту листа знаходиться в розділі «Проекти Документів». Заповніть Ліцензійну картку. Приклад заповнення надається на сайті.
Вкажіть в листі контактну особу, уповноважену керівництвом на виконання поставленої роботи\завдання.
Лист/заявка дозволять нам оформити і надати Вам Ліцензійну угоду на право використання програмного забезпечення комп’ютерних програм та інструментальних засобів створення, підтримки і модернізації.
Надішліть по електронній пошті на адресу pamak@pamak.com.ua фотокопію Листа/Заявки.
3_Крок
Для ознайомлення з роботою Вам будуть підготовлені і направлені у відповідності з заявкою базові версії систем і супроводжувальна документація по розгортанню і встановленню комп’ютерних програм.
Для використання програмних продуктів вибраних комп’ютерних програм та інструменту створення та модернізації, Ви завантажуєте необхідну комп’ютерну програму і документацію до неї на свій сервер/комп’ютер і, керуючись інструкціями, готуєте програмно-технічний комплекс до експлуатації, а саме:
- проводите авторизацію;
- налаштування користувачів;
- формування довідників;
- налаштування інтерфейсу;
- налаштування плану рахунків та аналітики до них під потреби підприємства;
- налаштування облікової політики;
- налаштування параметрів типового програмного продукту під свої потреби;
- запуск функціоналу програмного продукту;
При запуску комп’ютерна програма дає запит на авторизацію:
** Уважно ознайомтесь з описом систем та інструкцій.
У випадку виникнення труднощів фахівці ТОВ «Памак» надатуть безоплатну** методологічну і технологічну підтримку та консультації - по 1 академічній годині (45 хв.) часу на кожну із компонент систем.
**Підтримку здійснюємо при умові отримання від керівництва підприємства письмової заявки про виробничу необхідність провадження комп’ютерних програм на підприємстві за їх функціональним призначенням.
4_Крок
У випадку відсутності на підприємстві ІТ-спеціалістів, необхідності отримання постійних консультацій, необхідності більш детального пояснення функціонування систем, надання послуг впровадження в експлуатацію систем чи постійного авторського програмно-технологічного супроводу, Ви, як Партнер&Замовник&Кінцевий користувач, укладаєте з ТОВ «Памак» Договір на виконання необхідних робіт і надання послуг.
Умови оплати послуг Ви знайдете в розділі «Вартість надання додаткових послуг».
Бажаємо Успіхів