Послуги консалтингу
Компанія надає спеціалізовані цільові послуги - фінансовий, інженерний і інформаційний консалтинг підприємству Замовника для визначення необхідних інформаційних технологій управління.
При виконанні робіт проводиться експрес-обстеження підприємства, аналіз функціонування структурних підрозділів та органів управління, їх статутні функції та повноваження. В ході проведення робіт аналізуються цілі та завдання розвитку підприємства, досліджуються існуючі основні технологічні бізнес-процеси і їх зв'язок, аналізуються завдання обробки інформації і пов'язані з ними «вузькі місця», визначаються реальні потреби керівників в інформації і інструментарій для моніторингу та аналізу при прийнятті рішень.
В процесі обстеження визначаються і оцінюються різні варіанти створення інтегрованої системи управління. В результаті обстеження виявляється і оцінюється ступінь використання діючих на підприємстві інженерно-технічних засобів і інформаційних систем, а також існуючі та необхідні зв'язки із зовнішніми системами.
На підставі отриманих результатів розробляється концепція автоматизації, основне завдання якої - сформувати погоджене з керівництвом підприємства «бачення» образу майбутньої інтегрованої системи управління. Узгоджується також раціональна послідовність робіт по автоматизації бізнес-процесів і завдань, що стоять перед підприємством.
У концепції розглядаються і порівнюються кілька можливих варіантів організації взаємодії між структурними одиницями підприємства. Кожен варіант супроводжується функціональною схемою вирішуваних завдань, схемою документообігу та інформаційних потоків. Наводиться аналіз переваг і недоліків кожного з варіантів побудови системи управління.
Завданням Замовника на цьому етапі є вибір (або коригування) одного із запропонованих йому варіантів.
Погоджена та затверджена концепція комплексної системи управління підприємством є основою для розробки та затвердження Проекту системи.
У Проекті визначаються:
- раціональні схеми організації інформаційної взаємодії між учасниками управління виробничим процесом підприємства;
- нові схеми організаційних структур, бізнес-процесів, документообігу та інформаційних потоків підприємства при використанні системи;
- можливі зміни функцій і відповідальності підрозділів в умовах застосування інформаційної технології;
- технологія взаємодії з вже існуючими на підприємстві програмними засобами, інструменти інтеграції із зовнішніми системами;
- план-графік послідовності впровадження нової інформаційної системи;
- оцінка передбачуваних витрат і часу.