Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Організаційні аспекти взаємодії Замовник-Виконавець доцільно розділити на дві складові:

  • розгляд політики компанії «Памак», яка проводиться по відношенню до користувачів;
  • технологічні аспекти організації взаємодії Замовник-Виконавець.

Основними принципами політики компанії, що проводиться по відношенню до користувачів, є:

  • Виконавець вважає своїм першочерговим обов'язком надавати Замовнику методологічну та технічну підтримку в освоєнні та впровадженні програмних продуктів компанії;
  • Виконавець зобов'язується усувати всі помилки, виявлені фахівцями Замовника в системах, незалежно від терміну дії гарантійних зобов'язань;
  • Виконавець зацікавлений у внесенні всіх побажань Замовника (в частині інтерфейсу, розрахункових алгоритмів, звітних форм, документації, дизайну і т.п.), якщо вони поліпшують споживчі властивості систем;
  • Виконавець зобов'язується допрацьовувати окремі модулі і режими роботи на вимогу, якщо відсутність цих компонентів є критичним для ведення обліку або якісного управління підприємством Замовника.

Принципи взаємодії Замовник-Виконавець:

  • Зауваження та побажання по функціонуванню системи, що виникають у Замовника в процесі експлуатації, повинні фіксуватися в «Журналі функціонування системи» і передаватися Виконавцю в електронному чи письмовому вигляді;
  • Пропозиції по новим властивостям системи викладаються Замовником в максимально детальному вигляді;
  • Обмін інформацією між Виконавцем і Замовником здійснюється переважно через системи електронного документообігу;
  • Виправлена версія програмного комплексу передається Замовнику по електронній пошті або надсилається кур'єрською спецзв'язком.
   
© ПАМАК 2023