Організаційні аспекти взаємодії
Організаційні аспекти взаємодії Замовник-Виконавець доцільно розділити на дві складові:
- розгляд політики компанії «Памак», яка проводиться по відношенню до користувачів;
- технологічні аспекти організації взаємодії Замовник-Виконавець.
Основними принципами політики компанії, що проводиться по відношенню до користувачів, є:
- Виконавець вважає своїм першочерговим обов'язком надавати Замовнику методологічну та технічну підтримку в освоєнні та впровадженні програмних продуктів компанії;
- Виконавець зобов'язується усувати всі помилки, виявлені фахівцями Замовника в системах, незалежно від терміну дії гарантійних зобов'язань;
- Виконавець зацікавлений у внесенні всіх побажань Замовника (в частині інтерфейсу, розрахункових алгоритмів, звітних форм, документації, дизайну і т.п.), якщо вони поліпшують споживчі властивості систем;
- Виконавець зобов'язується допрацьовувати окремі модулі і режими роботи на вимогу, якщо відсутність цих компонентів є критичним для ведення обліку або якісного управління підприємством Замовника.
Принципи взаємодії Замовник-Виконавець:
- Зауваження та побажання по функціонуванню системи, що виникають у Замовника в процесі експлуатації, повинні фіксуватися в «Журналі функціонування системи» і передаватися Виконавцю в електронному чи письмовому вигляді;
- Пропозиції по новим властивостям системи викладаються Замовником в максимально детальному вигляді;
- Обмін інформацією між Виконавцем і Замовником здійснюється переважно через системи електронного документообігу;
- Виправлена версія програмного комплексу передається Замовнику по електронній пошті або надсилається кур'єрською спецзв'язком.