Розробки компанії
«Система управління підприємством «Памак:ALT»
Основним продуктом компанії «Памак» є програмний комплекс «Система управління підприємством «Памак:ALT»– багатофункціональна система для автоматизації бізнес-процесів, планово-економічної та облікової роботи на великих і середніх за розміром підприємствах різних галузей і напрямків діяльності.
Система підтримує стратегію ERP (Enterprise Resource Planning- планування ресурсів підприємства) – тобто є фундаментом і інструментом реалізації організаційної стратегії (у випадку дії стратегії на підприємстві) з управління і ведення бізнес-процесів, коли в основі лежить планування і раціональне використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів підприємства на всіх рівнях управління з постійним балансуванням планових завдань усіх рівнів.
Призначення системи - підвищення ефективності функціонування підприємств, організацій, корпоративних структур шляхом застосування інформаційних інструментів і технологій управління.
«Система управління підприємством «Памак:ALT» як система автоматизації управління ресурсами і фінансами підприємства об’єднує інформаційні ресурси підрозділів підприємства, допомагає організувати ефективну господарську діяльність підприємства, планувати виробничий процес, вести економічну роботу, планувати надходження і керувати рухом грошових коштів, формувати тарифи, калькуляції, вести матеріальний, бухгалтерський і податковий облік, формувати фінансову та статистичну звітність, управляти підприємством.
Базовий комплекс Системи складається з наступних контурів (компонент):
- інформаційна система керівництва (інформаційно-аналітичне забезпечення підтримки прийняття рішень);
- фінансово-економічне планування;
- виробниче планування;
- планування та організація руху грошових коштів;
- бухгалтерський облік і податковий облік;
- розрахунок заробітної плати;
- облік запасів;
- облік необоротних активів;
- облік робіт/послуг;
- договірна робота;
- управління виробництвом/наданням послуг: основними і підтримуючими бізнес процесами;
- спеціалізовані рішення;
- робота з клієнтами;
- електронне адміністрування податків, зборів та рентних платежів;
- регламентована, управлінська і корпоративна звітність;
- інструменти бізнес-аналізу;
- панелі індикаторів діяльності;
- інтеграція з зовнішніми інформаційними системами;
- захист інформації;
- системне адміністрування.
Компоненти автоматизації управління основними і підтримуючими бізнес процесами:
- «Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами»;
- «Облік видобутку і транспортування води, реалізація води та додаткових послуг. Фінансові розрахунки з споживачами»;
- «Облік генерації теплової енергії, виробництва та транспортування гарячої води, облік надання послуг з комерційного, у тому числі розподільного постачання теплової енергії та гарячої води, фінансові розрахунки з споживачами»;
- «Утримання багатоквартирного житлового фонду. Облік послуг, фінансові розра-хунки з споживачами»;
- «Управління грошовими потоками: Планування, оперативний контроль за надходженням, направленням та використанням грошових коштів»;
- «Облік виробництва та реалізації продукції громадського харчування»;
- «Складання та контроль виконання планів освоєння інвестицій і ремонтів»;
- «Контроль та управління якістю метрологічного забезпечення» (АСКУ ЯМЗ);
- «Облік податків та зборів, розрахунок звітності і формування файлів обміну інформацією з ДПС».
Необхідно відмітити що компонент автоматизації управління основним бізнес - процесами не завжди являється лінійними, часто це складний процес пов'язаний з паралельним функціонуванням інших підтримуючих бізнесів, що вимагає організаційного, фінансового і виробничого узгодження «на загальний результат».
Як приклад, управління бізнес-процесами підприємств теплоенергетики вимагає узгоджених дій керівництва, адміністративних і виробничих підрозділів за напрямками:
- Облік генерації/виробництва теплової енергії;
- Транспортування гарячої води (носія теплової енергії);
- Облік надання послуг з постачання теплової енергії;
- Облік надання послуг з постачання гарячої води;
- Фінансові розрахунки з споживачами побутовими, юридичними;
- Планово-економічна, юридична і договірна робота.
Лише комплексна узгоджена автоматизація процесів генерації теплової енергії, транспортування, постачання споживачу, забезпечення автоматизованого розрахунку комерційного та розподільного обліку теплової енергії відповідно до обраної моделі договірних відносин з споживачами послуг дозволить ефективно вести господарську діяльність підприємства.
Управління бізнес-процесами на великих підприємствах, в корпоративних структурах, які ведуть багатогранну господарську діяльність, системи автоматизації часто виконуються у вигляді спеціалізованих системи, де враховують як законодавчу базу так і специфіку управлінської моделі корпорації та прийнятої керівництвом облікової політики.
Так, автоматизація управління податковим процесом в холдингу\корпорації, що включає в собі облік і електронне адміністрування місцевих і загальнодержавних податків, рентних платежів, акцизів та зборів може включати, наприклад, таку «ІТ – конструкцію»:
- Податок на додану вартість;
- Екологічний податок;
- Податок на доходи фізичних осіб;
- Облік пільгових пенсій;
- Єдиний соціальний внесок;
- Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин;
- Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України;
- Рентна плата за спеціальне використання води;
- Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів;
- Формуванню розрахунків замовлень до фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- Податок на майно, відмінне від земельної ділянки;
- Плата за землю;
- Інші.
Компанія «Памак» має розвинену лінійку бізнес-додатків, а фахівці компанії знайомі з управлінськими моделями, загальною та галузевої специфікою облікової політики: бухгалтерської, податкової, фінансової, законодавчою базою, технологіями бізнес-процесів по таких напрямках:
- транспортний сектор: залізничні вантажні і пасажирські перевезення, господарська діяльність виробничих підприємств залізниці, транспорту, структурних підрозділів, пов’язаних з обслуговуванням інфраструктури залізниць, автомобільні перевезення;
- комунальне господарство: житлово-експлуатаційна робота, водопостачання, теплоенергетика, міський транспорт, благоустрій міста, міська комунальна інфраструктура;
- паливно- енергетичний комплекс (обленерго, енерго_збут);
- громадське харчування;
- санаторно-курортний бізнес;
- профспілкова діяльність і т.п.
Використовуючи ядро системи, необхідні компоненти, наявну лінійку бізнес-додатків, ми створюємо для Замовника найбільш раціональну конфігурацію системи із потрібною функціональністю враховуючи особливості господарської діяльності і виробничих процесів Замовника.
Програмний комплекс реалізований як модульна ієрархічна система, що забезпечує колективну роботу персоналу і керівництва підприємств, центрів прийняття рішень.
Більш детальна інформація про характеристики системи і її функціональні можливості, розділ: Система управління підприємством «Памак:ALT».