Підтримка експлуатації систем
В організаційній структурі компанії «Памак» існує служба методологічної та інформаційної підтримки функціонуючих на підприємствах Замовника систем та інформаційних технологій управління.
Завдання - допомога користувачам в оперативному вирішенні проблем, що виникають в процесі експлуатації, гарантійного та післягарантійного обслуговування систем.
Для отримання допомоги користувачеві необхідно зв’язатися по телефону «гарячої лінії» або відправити повідомлення по електронній пошті. У структурі служби методологічної та інформаційної підтримки працюють групи що спеціалізуються на:
- підтримці експлуатації систем бухгалтерського і податкового обліку, функціонування систем фінансово-економічного планування, систем управління грошовими потоками, аналізу фінансово-економічної діяльності;
- інформаційно-технологічному супроводі функціонування систем по управління бізнес-процесами, спеціалізованих рішень.
В рамках гарантійного обслуговування службою підтримки виконуються стандартний обсяг послуг:
- поставка нових версій;
- консультації за телефонами гарячої лінії, відео-конференції;
- проведення консультацій «Сервіс центром» компанії;
- доопрацювання програмного забезпечення при зміні законодавства і т. п.;
Набір послуг, що надаються в рамках абонентського обслуговування, може бути різним за змістом. Обсяг послуг узгоджується з Замовником і передбачає зв'язок фахівців і керівництва підприємства з закріпленими за підприємством фахівцями, а також, екстрені виїзди на підприємство Замовника.